Donateurs

Dankzij jouw giften kunnen wij voor onze dieren zorgen. Wij kopen voeding, zorgen ervoor dat er vers hooi en stro beschikbaar is en wij betalen de dierenarts. Wij zijn blij met elke gift, en zijn dan ook continu op zoek naar donateurs. Zonder jouw hulp, geen zorg voor onze dieren.

Iedereen kan donateur worden van Stichting BEDENK. Dit is mogelijk voor elk bedrag en hoe vaak jij dat wilt. Via e-mail word jij als donateur op de hoogte gehouden van extra activiteiten. Wil je ons helpen? Stuur ons dan jouw gegevens via de mail.

Wil je geld doneren zonder donateur te worden? Maak dan geld over naar onze rekening NL45RABO 0131114824 o.v.v. donatie. Alvast bedankt!

Geef.nl

Je kunt ook jouw donatie doorgeven via ons donatieformulier.

Belastingvrij schenken

Wanneer je ons regelmatig steunt, kan het aantrekkelijk zijn om dit samen vast te leggen in een overeenkomst. Als je de gift voor minimaal 5 jaar vastlegt, is deze volledig aftrekbaar voor de inkomstenbelasting. Dit kan heel eenvoudig door samen het juiste formulier in te vullen. Voor meer informatie neem contact met ons op via voorzitter@stichtingbedenk.nl.