Vrijwilligers

Als vrijwilliger kun je verschillende dingen doen binnen de stichting. Wij zoeken naar mensen die ons willen helpen met het verzorgen van de dieren, maar ook voor enkele publieksgerichte functies. Zonder vrijwilligers geen Stichting BEDENK!

Momenteel zijn wij op zoek naar:

Dierverzorger

Wij zoeken vrijwilligers vanaf 16 jaar die ons willen helpen met het voeren, verschonen en verzorgen van de dieren. Wij zoeken dierverzorgers voor in de ochtenden en in de (zomer)vakanties. Wij vinden het fijn als je al kennis hebt van de diersoorten waarmee gewerkt wordt, het hoeft echter niet. Je wordt de eerste tijd begeleid door ervaren verzorgers.

De functie in het kort:

• Verzorgen van alle soorten kleine huisdieren;
  • Paar uur per week;
  • Gemaakte onkosten worden vergoed;
  • Gezellig en leuk vrijwilligersteam waar je veel kunt leren!

Interesse? Mail naar voorzitter@stichtingbedenk.nl

Promotie- en evenementenmedewerker

Wij zoeken vrijwilligers vanaf 16 jaar die ons willen helpen met het bedenken en organiseren van promotionele activiteiten. Jij weet goed hoe je moet organiseren en weet waar kansen liggen. Je bent op de hoogte van de markt en weet waar wij als stichting ons kenbaar moeten maken. Wat kun je verwachten?

• Een paar uur per maand werkzaam waarbij je zelf de tijd kunt indelen;
  • Gemaakte onkosten worden vergoed;
  • Een gezellig vrijwilligersteam waar je veel kunt leren.

Voor deze vrijwilligersfunctie zoeken we iemand die creatief, flexibel en betrouwbaar is.

Interesse? Mail naar voorzitter@stichtingbedenk.nl

Social media kenner

Vind je het leuk om likes en reacties te verzamelen én Stichting BEDENK kenbaar te maken in de regio Haarlem? Met jouw hulp van slechts een aantal uur per week, kun jij ons heel blij maken. Waar je ons mee kunt helpen:

• Delen van leuke updates;
  • Reageren op onze trouwe aanhangers;

Uren zijn zelf in te delen. Uiteraard worden gemaakte onkosten vergoed. Interesse? Mail naar voorzitter@stichtingbedenk.nl

Bestuurslid

Wil jij deel uit gaan maken van de organisatie Stichting BEDENK? Ben jij organisatorisch sterk en kun jij onze organisatie in goede banen leiden? Wij zoeken een vrijwilliger die zich bezig gaat houden met zaken als vrijwilligerscoördinatie, marketing en PR en adoptie & afstand.
Wat voor vrijwilliger zoeken wij?

• Paar uur in de week beschikbaar (in overleg, deels vanuit huis);
  • Van dieren houden;
  • Enige bestuurlijke, leidinggevende of organisatorische ervaring.