Tarieven voor de dierenpension

De tarieven voor ons dierenpension kun je hieronder bekijken.

1 dier in 1 hok
2 dieren in 1 hok
3 dieren in 1 hok
dagweekdagweekdagweek
Dwerghamster/
Gerbil/
Muis
€ 1,50€ 10,-€ 2,50€ 15,-€ 3,-€ 20,-
Syrische hamster/
Kip
€ 1,50€ 10,-n.v.t.n.v.t.n.v.t.n.v.t.
Rat€ 2,50€ 15,-€ 4,-€ 25,-€ 5,-€ 30,-
Cavia€ 2,50€ 15,-€ 4,-€ 25,-€ 5,-€ 30,-
Konijn€ 4,-€ 25,-€ 5,50€ 35,-€ 6,-€ 40,-

Andere diersoort? Vraag naar de prijs!
Communicatie over pension loopt via opvang@stichtingbedenk.nl

EXTRA KOSTEN

• Als het dier medische zorg nodig heeft rekenen we 10% extra over de totaalprijs met een maximum van €10 extra. Daar bovenop komen de kosten voor de medicijnen.
  • Wijzigingen binnen 1 week/maand voor start van de opvang kost € 5 administratiekosten extra (zie pension voorwaarden).
  • Nagels knippen 2,50
  • Kammen 2,50, mits volledig gekamd bij brengen
  • Behandeling van vlooien, luizen en schurft €1 tot €2 per dier, afhankelijk van het gewicht

HOOGSEIZOEN

• Wij vragen geen toeslag voor het hoogseizoen echter:
    Indien het noodzakelijk is vanwege ruimtegebrek, zullen tijdens het hoogseizoen indien u een koppel brengt, 2 dieren samen in 1 enkel hok geplaatst worden.
  • Wilt u toch een dubbel hok, dan dient u te boeken en betalen voor 2 hokken. Overleg dit met onze contactpersoon

AFZEGGINGEN
Bij afzegging binnen een week voor start van de afgesproken periode (voor zomervakantie binnen een maand) dient 25% van het afgesproken bedrag te worden betaald. Eerdere afzeggingen zijn kosteloos. Bij niet verschijnen zonder af te melden dient het gehele afgesproken bedrag alsnog te worden betaald. Voor wijzigingen in de boeking van start of einddarum wordt €5 in rekening gebracht, ongeacht de termijn.