Cursus volgen

Bij Stichting BEDENK kun je niet alleen terecht voor de opvang van kleine huisdieren, maar we dragen ook bij aan het vergroten van de kennis over deze dieren. Want met de juiste kennis over je huisdier kun je er het beste voor zorgen. Op onze website kun je per diersoort informatie vinden over de aanschaf van een dier en alles wat daar bij komt kijken zoals huisvesting, voeding en voortplanting. Daarnaast komen er regelmatig cursussen voorbij. Wil je hiervan op de hoogte worden gehouden? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief via voorzitter@stichtingbedenk.nl.

Themadagen

We organiseren regelmatig samen met het Huisdierencentrum themadagen en open dagen. Tijdens deze leerzame dagen vertellen we meer over bijvoorbeeld konijnen, cavia’s of dwerghamsters. Naast relevante informatie over de dieren geven we tijdens deze dagen bijvoorbeeld ook advies over welke planten in jouw tuin geschikt zijn om wel of niet te eten door jouw huisdier. Meedoen met een themadag? Wij houden jou hiervan op de hoogte! Geef je op voor onze nieuwsbrief op voorzitter@stichtingbedenk.nl.

Je kunt daarnaast ook altijd binnenlopen bij ons en ook bij het Huisdierencentrum voor alle benodigde informatie! Bekijk onze openingstijden.