Pension

Bij het dierenpension van Stichting BEDENK kun je terecht voor de tijdelijke opvang van knaagdieren en konijnen. Wij zorgen met veel liefde voor jouw huisdieren als je op vakantie bent of om een andere reden tijdelijk niet voor ze kunt zorgen.

Wil je pension aanvragen voor jouw huisdieren, vul dan het onderstaande formulier volledig in. Wij streven er naar om binnen één week een reactie te geven, maar aangezien we volledig op vrijwilligers draaien kan het bij grote drukte soms iets langer duren.

• Bekijk de prijslijst voor een actueel overzicht van onze tarieven.
  • Als je pension wilt aanvragen voor meerdere diersoorten, stuur dan graag per diersoort een apart formulier in.
  • Tip: reserveer tijdig. We hebben een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus we raden aan om met name in de vakantieperiode tijdig te reserveren.
  • Ophalen en brengen kan maandag tussen 12.00-14.00 uur en dinsdag t/m zondag tussen 12.00-15.00 uur.

Heb je nog vragen, dan kun je met ons contact opnemen per telefoon (06-29028715) of e-mail (opvang@stichtingbedenk.nl).

Pension aanvragen

Pensionformulier
Bezig met versturen

* Deze velden zijn verplicht. Jouw gegevens worden alleen gebruikt binnen Stichting BEDENK en worden niet aan derden verstrekt.